1 comentariu

O definitie pentru yoga


Yoga = numai momentul in care atentia este fixata asupra centrului de forta.

Stiu ca mai corect este „ceea ce se petrece numai  in momentul”, dar asa e mai usor de tinut minte.

Probabil ca in sanscrita ar veni „Yoga momentul atentie chakra„. 🙂

One comment on “O definitie pentru yoga

  1. […] putin face pauza. Uitati-va la concentrare: e continua! Acest video imi confirma ceea ce am spus: “yoga se petrece strict in momentul in care mintea e focalizata pe chakra”. “Cand am inceput yoga, cu boala aceea nenorocita, degetele mele nu imi ajungeau nici macar […]

Lasă un răspuns

