Lasă un comentariu

La recensamant m-am declarat yoghin


Da, stiu ca yoga nu este o religie.

Dealtfel cand s-a pus problema ca MISA sa scape de persecutie devenind un cult legal, majoritatea a practicantilor (inclusiv eu) am fost contra. Mai bine persecutie, decat sa devenim o religie.

Dar este alegerea mea proprie pentru ca:
1. nu ma pot considera ortodox dupa muntele de minciuni publicate de BOR despre yoga. Daca ati citit carti gen „Marii initiati ai Indiei si parintele Paisie”, stiti despre ce vorbesc.
2. cand o sa se numere cetatenii, nu vreau ca BOR sa zica „Ahaaa, avem milioane de oite, rataciti sunt vreo 3”
3. vreau sa imi asum deschis identitatea in societate

PS
Nu cred ca amenzile alea imense pentru neparticiparea la recensamant vor fi aplicate vreodata.

Lasă un răspuns

