Lasă un comentariu

Devas


Am petrecut o seara super faina la concertul formatiei Devas. A fost prima data cand i-am vazut, iar surpriza pe care am simtit-o la contactul cu muzica celor trei colegi de curs a fost foarte placuta.

Deva inseamna zeu in sanscrita iar Devas inseamna zeii hindusi, Olimpul Indiei daca vreti.

Pare un nume cam exagerat, dar are un motiv, dupa cum veti vedea. In mitologia indiana zeii pozitivi Devasi erau contrapusi titanilor negativi Asuras. Intre cele doua tabere s-a dat un mare razboi cosmic, pe care devasii l-au castigat pentru ca ei sublimasera energiile primare ale naturii, pe cand asurasii erau forte brute, intunecate.

Ascultati muzica si o sa intelegeti ce vreau sa spun prin energii sublimate.

Si publicul i-a iubit. Pe masura ce concertul inainta, aplauzele erau din ce in ce mai intense. Cea mai frumoasa muzica de meditatie a fost „Androginal Apotheosis”. Iar la melodia finala, „Dancing Together”, au fost maini in aer (eu dadeam din picior in ritmul muzicii cu un zambet mare pe fata) si apoi multe, multe aplauze.

Singura mea nemultumire a fost ca concertul a fost gratis (mi se pare corect ca cei care fac lucruri foarte bune sa fie recompensati). Dar si aici lucrurile s-au aranjat in final, pentru ca am putut cumpar CD-ul, si astfel sa sustin trupa. Il poti cumpara si tu, de aici: http://www.devas.ro/order

Melodia „Dancing Together” cantata in tabara de la Costinesti, anul acesta:

Lasă un răspuns

