2 comentarii

Thomas D – Scrisoare de dragoste


Un videoclip minunat, vechi de 12 ani dar totusi perfect, despre trezirea produsa de indragostire in fiinta umana.

Daca nu stiti germana, cititi articolul complet pentru traducerea in romana. Textul este superb.

Refren:

Pentru ca toti cei care iubesc sunt in esenta lor inca copii
Si pentru ca cei care actioneaza cu inima curata sunt cei mai mari eroi ai nostri
Voi salva lumea cu iubirea ta in mine
Pentru ca sunt mereu aici pentru tine
nu, de fapt sunt aici datorita tie.

Datorita faptului ca puterea ta de a iubi persista
si puterea de a ierta este o constanta a vietii tale
Am fost trezit
si ceea ce dormea adanc in mine
Conduce acum acest stilou
Si iti scrie aceasta scrisoare de dragoste.

Am cazut in apa si ceva m-a tras dedesubt
Si cu siguranta m-as fi inecat daca nu te gaseam.
Eram la podea, distrus
cum patesc cei mai multi oameni. Dar tu m-ai inviat.
Acum sunt flamand dupa viata
vreau experienta
fiecare cuvant al tau este pentru mine hrana
si eu te sustin ca si cum ti-as fi indispensabil
Asa ma privesti.

Si totusi sincer nu pot sa-ti promit nimic,
caci ar fi o minciuna.
Dar tu razi: „Acum si-aici e destul”.

Esti nisipul care opreste mecanismul gandirii
si te iau cu mine in zborul meu in noapte.

[Refren]

Imbratiseaza-ma
ca rana pe care o port aici,
pe inima sa nu ma mai doara.

Cand ma intrebi:”de ce te-am lasat sa ma cuceresti”
iti spun ca si maidanezii ca mine vor uneori un camin.
Si daca vreunul din noi va pleca in alta parte
iubirea va fi urletul la Luna, singura care ne va uni
tot ce stie Luna despre mine este ca nu mai esti cu mine
si ca dovada transpiratia mea inca miroase ca parfumul tau
si te simti departe la milioane de kilometri de mine
si pe hartie scriu milioane de randuri despre tine.

[Refren]

Si imi port inima deschisa ca toti sa o vada si nu pot decat sa sper
ca vei citi aceasta scrisoare de dragoste ca pe o scrisoare deschisa
pentru ca toti sa inteleaga
ca in ochii celorlalti ne putem vedea pe noi insine

[Refren]

2 comments on “Thomas D – Scrisoare de dragoste

  1. sunt absolut superbe versurile acestei melodii! multumesc, mi-am regasit in ele ecoul inimii

  2. Cu multa placere, Anima 🙂

Lasă un răspuns

