Lasă un comentariu

Sebastian Bargau: Vointa, cheia succesului


Similar cu legea realizarii perfecte, aplicata de un tip care a reusit in viata:

De cand ma stiu am vrut mai mult. Nu am vrut jucaria vecinului, nu am vrut acadeaua celui de pe strada, am vrut o jucarie mai buna sau o acadea mai mare. Si am descoperit ca totul se implineste daca vreau cu adevarat. Timpul si experienta mi-au cizelat si imbunatatit sistemul iar acum, pe masura ce timpul trece, vad ca totul merge din ce in ce mai bine.

Revenind la partea cu vointa si cu indeplinitul, de-a lungul timpului am vrut multe lucruri. Azi vroiam ceva, maine altceva si tot asa. Si am vazut ca doar lucrurile pe care le vroiam cu adevarat ajungeau la mine. Prin urmare, mi-am dat seama ca, cel mai important, este sa ai un plan si sa-ti doresti un singur lucru, nu mai multe.

mai departe…

Lasă un răspuns

